tisdag 1 december 2009

Rosa julkort...

Japp.. Nu har jag pysslat och fotograferat, beskurit, fixat och donat.. och här är resultatet..
Ha överseende.. Jag är alldeles färsk som kortmakare... :)

Tjingeling!


Kortets framsida ser ut så här..... Hjärtat har jag klippt ut på frihand och sen embossat med vitt tre gånger. Sista gången var jag snabbt framme med en god jul-stämpel som jag hade rosa stämpelfärg på. Tyckte det blev riktigt fint när texten blev nersänkt liksom.. :)


...och så här ser det ut när man öppnar upp kortet..


Och så till sist.. här är kortet ihopvikt men inte stängt..






3 kommentarer:

  1. Åh, det är jättefint! Vilken superläcker effekt med den rosa stämpeln på det vita hjärtat! Coolt! Tack för att du ville vara med i min utmaning! Kram!

    SvaraRadera
  2. Wow, jättetjusigt kort! Älskar hur du stämplat i embossingen, blev urläckert!!!

    Julkram från Susanne

    SvaraRadera